Gå til sidens indhold
Frederikssund Kommunes logo

Ansøgning om at blive fritvalgsleverandør

En leverandører af personlig og praktisk hjælp, der ønsker at blive fritvalgsleverandør, skal godkendes af kommunen efter nedenstående procedure.

I forhold til ydelserne indkøb og tøjvask skal en særskilt procedure følges.

Du kan finde svar på de mest almindelige spørgsmål i FAQ.

Eventuelle spørgsmål, der ikke fremgår af FAQ, rettes til Lisbeth Aabel eller Marianne Britze i Visitationen på aeldre@frederikssund.dk.

Godkendelsesprocedure ved personlig og praktisk hjælp

Forhåndsgodkendelse

Følgende dokumenter skal udfyldes og sendes til aeldre@frederikssund.dk

Leverandørerne får svar fra Visitationen om forhåndsgodkendelsen og leverandørerne tager stilling til, om endelig godkendelse ønskes.

Endelig godkendelse

Forud for den endelige godkendelse skal følgende skal være på plads:

  • Anfordringsgaranti
  • Godkendt serviceattest max. 6 måneder gammel
  • Leverandøren skal være opkoblet til Kommunens omsorgssystem
  • Leverandøren skal sende sit informationsmateriale, og Visitationen skal godkende beskrivelsen i forhold til de ydelser, leverandøren er godkendt til at levere