Frederikssund Kommunes logo

Kontakt

Rådhuset
Torvet 2
3600 Frederikssund

47 35 10 00

47 35 10 99 (fax)

Send Digital Post (borger)

Send Digital Post (virksomhed)


CVR: 29 18 91 29
Bank: Danske Bank, kontonummer 4319 – 3430270303.

Se vagt- og akutnumre der kan anvendes uden for åbningstiden. 

Borgerbetjeningen i Frederikssund er primært digital. Det meste kan du klare hurtigt og nemt digitalt via Selvbetjening.

Har du brug for hjælp til de digitale tilbud, kan du ringe eller møde op i Borgercenteret på Rådhuset. Husk at bestille tid før du møder op. Fremmøde uden tidsbestilling er ikke muligt.

Åbningstider Borgercenter

Mandag
kl. 10.00-13.00 (tidsbestilling)
Tirsdag
Lukket
Onsdag
kl. 10.00-13.00 (tidsbestilling)
Torsdag
kl. 10.00-12.00 og kl. 15.00-17.00 (tidsbestilling)
Fredag
kl. 10.00-12.00 (tidsbestilling)

Generelle lukkedage de næste tre måneder

26. maj 2022Lukket (kr. himmelfartsdag)
27. maj 2022Lukket
06. juni 2022Lukket (2. pinsedag)

MitID og NemID: Udvidet betjening

Ud over ovenstående åbningstider har Borgercenteret udvidet åbningstiden for MitID og NemID med personlig betjening. Her kan du derfor bestille tider 

mandag, tirsdag og onsdag kl. 9.00 til 15.00, torsdag kl. 9.00 til 12.00 og 13-17 samt fredag kl.9.00 til 13.00.

Afhentning af pas: Ingen tidsbestilling

Hvis du skal afhente nyt pas, så er der ingen tidsbestilling.

Åbningstider Callcenter

Mandag
kl. 9.00-12.00
Tirsdag
Lukket
Onsdag
kl. 9.00-12.00
Torsdag
kl. 9.00-12.00
Fredag
kl. 9.00-12.00

Generelle lukkedage de næste tre måneder

26. maj 2022Lukket (kr. himmelfartsdag)
27. maj 2022Lukket
06. juni 2022Lukket (2. pinsedag)

Åbningstider Åbent Rådhus

Mandag
kl. 8.30-15.00
Tirsdag
kl. 8.30-15.00
Onsdag
kl. 8.30-15.00
Torsdag
kl. 8.30-17.00
Fredag
kl. 8.30-14.00

Generelle lukkedage de næste tre måneder

26. maj 2022Lukket (kr. himmelfartsdag)
27. maj 2022Lukket
06. juni 2022Lukket (2. pinsedag)
Har du brug for råd og vejledning om din kontakt med kommunen, så kontakt borgerrådgiveren.

Tidsbestilling og personlig henvendelse

Du skal bestille tid hvis du ønsker et møde med en medarbejder i et af kommunens fagcentre. Du bestiller tid ved at henvende dig til det fagcenter, du ønsker møde med.

Se fagcentrenes kontaktoplysninger.

Digital Post til kommunen

Når vi kommunikerer skriftligt med borgere, virksomheder, andre myndigheder sker det som udgangspunkt digitalt.

Se oversigt over sikker kontakt til vores fagcentre. Har du brug for hjælp til Digital Post, så se vores vejledninger og videoer.

Myndigheder og virksomheder

Offentlige myndigheder kan også benytte medarbejdersignatur, og sende sikkert til sikkerpost@frederikssund.dk 

Virksomheder og foreninger skal skrive til kommunen via virk.dk. Læs mere om hvordan I kommunikerer digitalt med kommunen.

Breve til kommunen

Alle skriftlige henvendelser til kommunen skal sendes til Rådhuset, Torvet 2, 3600 Frederikssund. Dette gælder også breve til fagområder der fysisk er placeret andre steder.

Ved skriftlige og elektroniske henvendelser til kommunen bestræber vi os på at give et svar – eller en tilbagemelding med tidspunkt for svar – inden for ti arbejdsdage. Kommunens hovedpostkasser tømmes dagligt.

Af sikkerhedsmæssige årsager modtager vi ikke bilag og filer på USB-sticks, CD-rom og lignende. 

Ansvarlig for hjemmesiden

Ved spørgsmål til hjemmesiden, skriv direkte til vores webmaster, Kenneth Jensen. Hertil rettes også spørgsmål om brug af kommunale fotos.