Gå til sidens indhold
Frederikssund Kommunes logo

Udbud af diabeteshjælpemidler i Indkøbsfællesskab Nordsjælland (IN)


Udbudstitel:
Udbud af diabeteshjælpemidler

Udbudstype: EU-udbud

Beskrivelse:

Indkøbsfællesskab Nordsjælland v/Gribskov og Hillerød Kommuner udbyder diabeteshjælpemidler på vegne af:

  • Allerød Kommune
  • Ballerup Kommune
  • Bornholm Regionskommune
  • Egedal Kommune
  • Fredensborg Kommune
  • Frederikssund Kommune
  • Furesø Kommune
  • Gribskov Kommune
  • Halsnæs Kommune
  • Helsingør Kommune
  • Hillerød Kommune
  • Hørsholm Kommune  

Udbuddet gennemføres i henhold til Rådets direktiv nr. 2004/18/EF af 31. marts 2004 og bekendtgørelse nr. 712 af 15/06/2011 fra Økonomi- og Erhvervsministeriet om samordning af fremgangsmåderne ved indgåelse af offentlige vareindkøbs, offentlige tjenesteydelseskontrakter og offentlige bygge- og anlægskontrakter med senere ændringer, og senest nr. 895 af 17/08/2011.

Udbuddet gennemføres som et offentligt udbud, hvilket indebærer, at enhver har ret til at afgive tilbud.

Tildelingskriteriet er ’det økonomisk mest fordelagtige’.

Kontraktstart 1. april 2016

Procedure: Udbudsmaterialet kan rekvireres digitalt igennem Mercell Danmark A/S. For at deltage i opgaven kopieres dette link til din internet browser:

 http://permalink.mercell.com/53771725.aspx

Her tilmelder du dig opgaven ved at trykke på ikonet foroven: ”Meld din interesse”.

Såfremt du ikke er licenshaver hos Mercell Danmark A/S, skal du udfylde en registrering af dit firma. Denne registrering er nødvendig for din videre deltagelse og er uden omkostninger. Efter afsendelse af registreringen har du gratis adgang til alle udbudsdokumenter. Du vil modtage login koder til www.mercell.dk indenfor normal arbejdstid og kan derefter afsende dit tilbud/ansøgning.

Tilbudsfrist: Tirsdag d. 1. december 2015 kl. 12.00.

Kontakt: Al henvendelse skal ske via Mercell.