Gå til sidens indhold
Print
Frederikssund Kommunes logo

Digital Post for borgere

Er du over 15 år og har du et dansk cpr-nummer skal du principielt have en personlig digital postkasse, som kan modtage post fra det offentlige.

Her fra kan du også sende fortrolige oplysninger sikkert til både kommunen og andre offentlige instanser, og du kan få svar tilbage.

Du er forpligtet til at læse breve du modtager i din digitale postkasse. Du kan få en besked i form af en SMS eller en e-mail hver gang der er elektronisk post til dig.

Læs om digitalt post på borger.dk.

Læs om fritagelse for digital post.

Læs om Digitale fuldmagter 

Få hjælp til digital post på telefon 70 10 18 81  mandag til torsdag kl. 8-21 og fredag kl. 8-18.

Sikker post til kommunen

Se oversigten over digitale postkasser til kommunens fagområder.

Herunder kan du se en film om hvorfor det er vigtigt at tjekke din digitale postkasse.

Se video om Digital Post på borger.dk

Se filmen på arabiskpå engelsk eller på tegnesprog.

Se også filmene om NemID og NemSMS

Digital Post for virksomheder

Virksomheder og foreninger med CVR-nummer skal have også have en digital postkasse til post fra det offentlige.

Se mere om Digital Post for virksomheder, eller læs om digital post på virk.dk