Gå til sidens indhold
Frederikssund Kommunes logo

Digital post

Er du over 15 år og har du et dansk cpr-nummer skal du principielt have en personlig digital postkasse, som kan modtage post fra det offentlige.

Her fra kan du også sende fortrolige oplysninger sikkert til både kommunen og andre offentlige instanser, og du kan få svar tilbage.

Du er forpligtet til at læse breve du modtager i din postkasse. Du kan få en besked i form af en sms eller en e-mail hver gang der er elektronisk post til dig.

Læs om digitalt post på borger.dk.

Læs om fritagelse for digital post.

Læs om Digitale fuldmagter 

Få hjælp til digital post på telefon 38 17 11 87 (hverdage kl. 9-20, weekend kl. 11-17)  

Virksomheder og foreninger med CVR-nummer skal have også have en digital postkasse til post fra det offentlige.

Læs om digital post på virk.dk

E-mails og sikker post til kommunen

Du kan altid kontakte kommunen via kommunens e-mailadresser, hvis din henvendelse ikke indeholder følsomme eller fortrolige oplysninger.

Ønsker du at sende følsomme oplysninger, så send sikker post til kommunen

Herunder kan du se en film om hvorfor det er vigtigt at tjekke din digitale postkasse.

Se filmen på arabisk

Se også filmene om NemID og NemSMS