Gå til sidens indhold
Frederikssund Kommunes logo

Borgerrådgiveren

Du kan henvende dig til borgerrådgiveren, hvis du har brug for råd og vejledning, eller hvis du ikke er tilfreds med måden, din sag er blevet behandlet på.   

I første omgang bør du tage kontakt til den afdeling, hvor din sag bliver behandlet, eller hvor opgaven normalt bliver løst. Hvis du ikke føler dig hørt eller forstået og fortsat er utilfreds med kommunens sagsbehandling, kan du kontakte borgerrådgiveren.

Borgerrådgiveren sørger for at henvendelser fra borgerne om kommunens sagsbehandling bliver hørt og brugt.

Det er gratis at kontakte borgerrådgiveren.

Hvad kan borgerrådgiveren hjælpe med?

Hvordan behandler borgerrådgiveren en klage?

Retningslinjer for borgerrådgiverens arbejde (pdf).

Kontaktoplysninger

Borgerrådgiver Anne-Karina Lindstad
Torvet 2
3600 Frederikssund
Telefon: 47 35 10 00

Telefon:

Det er muligt at ringe på kommunens hovednummer: 47 35 10 00 og få lagt en besked til borgerrådgiveren, som efterfølgende vil ringe tilbage så hurtigt det er muligt.

Borgerrådgiveren har kontor på Frederikssund Rådhus og træffes kun efter aftale.

Send sikkert til borgerrådgiveren

Det er altid muligt at sende en E-mail til borgerrådgiveren. Da henvendelser til borgerrådgiveren oftest indeholder personfølsomme oplysninger, skal din henvendelse sendes sikkert via din digitale postkasse.

Send sikker e-mail direkte til borgerrådgiveren.