Frederikssund Kommunes logo

Kontakt Rådhuset

Rådhuset
Torvet 2
3600 Frederikssund

47 35 10 00

47 35 10 99 (fax)

Send Digital Post (borger)

Send Digital Post (virksomhed)


CVR: 29 18 91 29
Bank: Danske Bank, kontonummer 4319 – 3430270303.

Ændringer som følge af brand på Rådhuset

Fra onsdag den 23. april har vi åbnet et midlertidigt borgercenter på Jernbanegade 24D (Gågaden) i Frederikssund. Det har normale åbningstider, tidsbestilling er forsat påkrævet, og der kan forekommer ændringer i de services som det midlertidige borgercenter tilbyder.

Har du andre aftaler på Rådhuset, fx med en sagsbehandler, bliver du kontaktet om hvordan du skal forholde dig. Du kan også ringe til vores Callcenter i telefontiden, eller kontakte os via Digital Post.

Orienter dig derfor løbende om situationen på vores infosider om branden.

Åbningstider Callcenter

Mandagkl. 9.00-14.00Bemærk i dag: Lukket (2. pinsedag)
TirsdagLukket
Onsdagkl. 9.00-14.00
Torsdagkl. 9.00-14.00
Fredagkl. 9.00-12.00
LørdagLukket
SøndagLukket

Generelle lukkedage de næste tre måneder

09. juni 2025Lukket (2. pinsedag)

Se vagt- og akutnumre der kan anvendes uden for åbningstiden.

Åbningstider Digital Hotline

Mandagkl. 8.00-20.00 Bemærk i dag: Lukket (2. pinsedag)
Tirsdagkl. 8.00-20.00
Onsdagkl. 8.00-20.00
Torsdagkl. 8.00-20.00
Fredagkl. 8.00-20.00
LørdagLukket
Søndagkl. 16.00-20.00

Generelle lukkedage de næste tre måneder

09. juni 2025Lukket (2. pinsedag)
Ved generelle spørgsmål som ikke har med konkret sagsbehandling at gøre, kan du telefonisk kontakte kommunens digitale hotline via kommunens hovednummer.

Borgerbetjeningen i Frederikssund er primært digital. Det meste kan du klare hurtigt og nemt digitalt via Selvbetjening.

Har du brug for hjælp til de digitale tilbud, kan du ringe eller møde op i Borgercenteret på Rådhuset i dets åbningstid. Husk at bestille tid før du møder op. Fremmøde uden tidsbestilling er ikke muligt.