Kontakt

Affald i Frederikssund Kommune

Frederikssund Kommune driver en række indsamlingsordninger for affald. Som borger skal du benytte og være med til at betale for kommunens ordninger.

Hvis du har spørgsmål til kommunens ordninger eller til håndtering af affald i det hele taget, kan du kontakte Affaldskontoret på affald@frederikssund.dk

Betaling for renovation

Vi udsender opkrævninger for 1. rate sidst i februar måned med betalingsfrist den 10. marts. 2. rate udsendes sidst i august med betalingsfrist 10. september.

Læs mere om betaling for renovation

Kundeservice

Hvis du har spørgsmål vedrørende:

  • manglende tømning af skraldespande,
  • defekt materiel,
  • manglende afhentning af storskrald,
  • skader forårsaget af skraldebilen.

Kan du ringe til vores kundeservice på telefon 80 20 80 30 eller skrive til kundeservice@vestfor.dk. Kundeservice varetages af I/S Vestforbrænding.

Åbningstider (kundeservice)

Mandag - torsdag 7.00 - 15.30
Fredag 7.00 - 15.00

Selvbetjening - åben 24 timer i døgnet

Du kan også benytte vores selvbetjeningsløsning til selv at indberette manglende tømning/afhentning, fejl på skraldespanden eller andre problemer.

Hvis du vil ændre størrelsen på din beholder eller tilvælge ekstra beholdere, skal du benytte selvbetjeningsløsningen. Denne funktion kræver NemID.

Under "Min affaldsplan" kan du se dine faste tømmedage, dine beholdere og dine aktuelle bestillinger.

Se alle mulighederne i boksen 'selvbetjening' øverst til højre på siden.

Printet fra: http://www.frederikssund.dk/Omraader/Teknik--miljoe/Affald